Termal turizmde hedef ‘Bulgaristan’

Balkanlardan Haberler
İçeriği Paylaş

TERMAL turizminde bir adım daha ileri giden Çeşme’nin 5 yıldızlı otellerinden Altın Yunus, Danimarka pazarından döndüğü olumlu sonuçları şimdi de Bulgariastan’a çevirdi.

Kış turizmi için oturmak yerine çalışmayı seçtiklerini belirten Genel Müdür Tayfun Başkurt, “Kış turizminde eşsiz termalimizi kullanmamız lazım. Altın Yunus Otel’de turizm 12 ay ve işte bu yüzden Danimarka pazarından sonra şimdi de Bulgaristan pazarına yöneldik” dedi.

Son 2 yılda İskandinav ülkelerinden özellikle Danimarka pazarından olumlu sonuçlarla döndüğünü belirten Altınyunus Otel’in Genel Müdürü Tayfun Başkurt, Danimarka içinde çeşitli fuarlara katıldıklarını ve Çeşme’nin incisi termal için pazarlamalarını en iyi biçimde yaptıklarını söyledi. Başkurt, şöyle dedi:

“Bu sayede kış turizmi için otelimizi doldurmayı başardık. Şimdi de Altın Yunus ailesi olarak Bulgaristan pazarını görmezden gelemedik. Çünkü Kışın Antalya’ya ayda 400 otobüs gidiyor. Bu insanların Çeşme’den haberi yok. Biz de bu devrede Çeşme’yi A’dan Z’ye tanıtıyoruz. Yine termal turizmi için kolları sıvadık.”

“YENİLEME ÇALIŞMALARINA DEVAM”

En iyi hizmet için yenileme çalışmaları yaptıklarını ve oteli büyütmek için yoğun çalıştıklarını bildiren Genel Müdür Tayfun Başkurt, şöyle konuştu:

“Marina odalarını yeniledik. Meşhur Kaptan Cafe’miz ise, yaza hazır olacak. Canlı müziğin adresi olarak bekliyoruz. Ana restoranın yenilenmesinden sonra şimdi de kış sezonu için yeni bir restoran hazırlıyoruz. Bütün bunları konuklarımızın kendilerini evlerinde hissetmesi için yapıyoruz. Kazandığımızı hizmet kalitesini artırmaya harcıyoruz.”

http://www.dha.com.tr


İçeriği Paylaş

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.